آدرس میمون بی مغز

brainless.monkey@gmail.com

چهارشنبه، بهمن ۱

لگد به غرب وحشی

.... پس آنها يا جاهلند يا مغرض ...


از گزيده سخنان آقا ولی مسلمین


تا حالا شده يکی رو بيينيد که يه کاری کرده که دلتون بخواد بريد جلو همچين محکم با لکد يه دونه بکوبيد تو ک...نش! حتما شده! تازگی ها من اين خاصيت رو نسبت به شخصيتهای تاريخی-سياسی-هنری پيدا کردم. شما هم اگه همينطورين برام بنويسين.


دلم می خواد همچين محکم يه لگد بزنم به ک..ن ..


حافظ: که يه ديوان غزل عشق و عاشقی و خانوم بازی و عرق خوری گفته بعد زده به حساب خدا و پيغمبر.


کرک داگلاس: برای اينکه عرضه پسر بزرگ کردن نداشت!


خودم: برای اينکه غلط ديکته‌های از روی بی سواديم رو می‌ذارم به حساب با نمکی و باحالی و آوانگاردی


پروست: بخاطر اينکه تنها کتابی رو نوشته که همه پيره زن حش...ريهای فاميل خوندن و من از ۸ جلد يکی از رمانهاش حتی حوصله خوندن يه پاراگرافش رو هم ندارم.


مخملباف: بخاطر اينکه وقتی من محصل بودم توبه نصوحش رو صد بار به خورد من دادن و هزار تا کار باحال رو کوفتم کردن. حالا دخترش ک..ن برهنه می ره کان جايزه می ده و می‌گيره. (شايد هم کان برهنه ميره ک...ن ...يا جايزه برهنه می ره کان ... نمی دونم خودتون تمام ترکيبهای ممکن رو درست کنين ببينيد کدوم درست تره)


خاتمی: بخاطر ابداع عبارت «گفتگوی تمدنها».(شايد برای خاتمی هم بهتر باشه بجای اينکه بزنيم به ک..نش بفرستيمش کان که بره ک..ن ...)


بيل گيتس: بخاطر اون صفحه آبيه که گاهی اوقات می‌ياد و می‌گه System halted و من رو خيلی می‌ترسونه


شيرين عبادی: بخاطر اون همه فکری که کردم تا بفهمم که چرا اينقدر دلم می‌خواد لگده رو بهش بزنم ولی نفهميدم.


.... اين ليست ادامه دارد ....


۱ نظر:

ناشناس گفت...

حافظ کی کاراش رو گذاشته به حساب خدا و پیغمبر؟ این ایل تبار شیوخند که کاراش رو گذاشته اند به حساب خدا و پیغمبر . وگرنه حافظ میگه "زان تلخ وش که صوفی ام الخبائثش خواند / اشهی لناو اهلی من قبله العذارا" . صوفی تو این مصرع کیه. عمه تو؟ یاپیغمبر؟ نمیدونی تنها دیوان حافظ تنها دیوان شعریه که با مدح خدا و ممد و علی و قلی و غیره شروع نشده. اونجا که میگه "الا زاهد مرا تا کی فریبی / به سیب بوستان و شهد و شیرم" یا "پیر ما گفت خطا بر قلم صنع نرفت / آفرین بر نظر پاک خطاپوشش باد" چی رو گذاشته به حساب خدا و پیغمبر؟ کاراشو یا کیرشو؟ طنز حافظ این قدر جانانه است که سید علی گدا که مصداق زاهد و جک متحرک رو تو دیوان حافظ رو داره شعرش رو میخونه و حال هم میبره. تو هر وقت تونستی اینجوری طنز بنویسی بیا بزن تو کون حافظ. تا اون موقع میتونی کیرتو در بیاری بکنی تو کونت!