آدرس میمون بی مغز

brainless.monkey@gmail.com

چهارشنبه، خرداد ۹

شیاف تمام اداری




۱۲ نظر:

ناشناس گفت...

پسر، تو اگه مغز داشتی، کولاک می کردی ...

خیابان شماره 11 گفت...

حیف که خیلی ممکنه به قیمت بستن آی دی من توی بالاترین تموم بشه وگرنه پستش می کردم اونجا. آخه میدونی دو سه روزیه با یک عورت مشنگ مسلمان ایرانی - کانادایی کل کل داریم سر اباطیلی که توی قرآن و حلیه المتقین هست و حسابی از دستم شکارند!

ناشناس گفت...

برادر ارجمند جناب میمون
با عرض ارادت
و خسته نباشید
احتراما به استحضار مبرساند مرسوله شما دریافت گردید مراتب جهت هماهنگی بیشتر به نهادهای ذیربط ارجاع گردید.
مستدعی است اقدام مقتضی صورت گیرد
لطفا در مورد پاور پوینتهای کلاس مذکور با واحد حراست هماهنگی لازم را قبل از کلاس به عمل آورید
مسبوق فرمایید
رییس

ناشناس گفت...

میخواستم اضافه کنم که این کامنتدونی شما کم از نامه های اداری ایرانی نداره. باید کامنتها اول به مراجع ذیربط ارجاع شود تا پی از بررسی نهایی و انطباق با موازین شرعی و قانونی در وبلاگ فرار گیرد. تسریع فرمایید لطفا

ناشناس گفت...

یاد نامه شروع به کار برای طرحم افتادم که اون یک وجب نامه را 20 تا جاکش گراف کرده بودند!!!!! ولی بینی بین اللهی تو بروشورهای تئاتر را هم به همین خوشگلی درست می کردی...دستت درست!

ناشناس گفت...

من نوفهمیدم قضیه این کاغذه چی بیده

ناشناس گفت...

بیا جند تا تقسیم بندی دخترانه توی سایتم هست
www.jimbolak.blogfa.com

ناشناس گفت...

toye site man chand ta taghsim bandi dokhtar hast
www.jimbolak.blogfa.com

ناشناس گفت...

to be hamsaret ham migi ein weblog ro dari
roya fozoleh = jimbolak.blogfa

ناشناس گفت...

معاونت ...
لطفآ برابر مقررات اقدام مبذول شود .
.ایحجتم ا.. و باولواد غفرانآ
مصیبت الوارده!

ناشناس گفت...

آقا قبول نيست.كامنت ما رو سانسور كردي؟
اين رسمش نيست
ما كه چيزي نگفتيم

نیما گفت...

آقا بد لنگ این کاغذ بازیام این روزا. از این دفترا که شاهنامه توش نوشته شده رو فرض کن سه برابرش با قدمت کم کمش ده سال با کپک سیاه و اینا به تعداد زیاد توی بایگانی دادن بهم ورق بزنم. همش در راستای یه سری کارای پژوهشیه که فقط دلم می خواد تموم شه فرار کنم از این مملکت. بابا خود مخترع پاپیروش الان زنده بود می رفت پای کامپیوتر می نشست تایپ می کرد!

این سبک طراحیت جالبه. به زودی امتحانش می کنم.