آدرس میمون بی مغز

brainless.monkey@gmail.com

دوشنبه، خرداد ۲۱

مار گزیده کی منع رطب می کند؟

س: سلام!
ج: معذرت می خوام انگار اینجا نباید می اومدم. غلط کردم الان دور می زنم بر می گردم.
س: نه می خواستم بگم قیافه تون به نظرم ...
ج: من به خدا مجاهد نبودم. از فرقه ضاله بهائیت هم کمال تنفرم رو سه بار اعلام کردم اینم فتوکپی روزنامه هاش. به پیغمبر قسم که همجنس باز و روزنامه نگار و مبدل پوش و ملی-مذهبی و معتاد و جاسوس آمریکا و برانداز گرم و برشته هم به جون مامانم نیستم. به پنج تن آل عبا هم هیچ چیز سبزی رو امضا نکردم.
س: راستش یه چند دقیقه از وقتتون رو ...
ج: شرمنده اتم من نه گولد کوئست بخر هستم، هندسه و ریاضیاتم هم ضعیفه نه هرم می فهمم چه شکلی نه برای تفریح و ویلا خریدن یا اشتراک گذاشت هتل و متل به جزایر هنولولو می خوام برم اصلاً کلاً نه پول دارم، نه می خوام در بیارم ...
س: راستش می خواستم بگم ایشون ...
ج: به حضرت عباس ایشون خانوممه، اینم حلقه هامون، اینم عکس ختنه سورون بچه مون. رنگ یخچالمون هم سفیده. با اینحال به فاطمه زهرا هر شب هم که برنامه ای داریم یه توک پا می ریم وزارت کشور یه صیغه موقت وزارت کشوری هم می خونیم.
س: وزارت کشور ...
ج: یعنی جون یه دونه بچم فقط روزهای فرد می ریم، چون ماشینمون شماره جدیدش فرده. این دستام از مچ قلم شه اگه خلافی و عوارض نوسازی اش رو هم روز به روز به باجه های خودارضا پرداخت نکنم. کارت سوختمون هم اومده ولی جانم فدای رهبر با وسیله نقلیه عمومی می ریم که نکنه هوا رو کثیف کنیم.
س: وسیله نقلیه عمو ...
ج: آره مدام از وسیله ولی به سرت قسم از اون تماشاچی نماها نیستم که دخل شیشه و صندلی وسیله نقلیه رو داغون کنم. همینطوری توی اتوبوس و مترو و قطار هوایی که البته نیومده ولی اگه بیا د همینطوری مرتب و منظم می ایستم!
س: می ایستی؟
ج: نه بابا نه! به قمر بنی هاشم قسم که با پای چپ می رم تو وقت کار هم می شینم. کور شم اگه نماز جمعه و تظاهرات و جشن عاطفه ها و ارتحال قضا شده داشته باشم.
س: پس که اینطور؟
ج: نه بابا ... من ...من ... من
س: تو غلط کرده مرتیکه اراذل و اوباش، این آفتابه رو بگیر بنداز گردنت برو تو اون مینی بوس که جای امثال شماس!

۲۷ نظر:

ناشناس گفت...

agha mokhlesim !!
ba hal minvisi ..
movafagh bashi

ناشناس گفت...

تو....تو...تو ...خدایی ..تو ناخدایی...

ناشناس گفت...

محشر بود! کارت درسته

ناشناس گفت...

محشر بود! ادامه بده!

ناشناس گفت...

دمت بوق طريلي...! ولي هيچكدوم از پست هات به مخرجي ها نميرسه. چرا برداشتيش؟

ناشناس گفت...

پسر تو چی میخوری اینقدر مغزت فعاله ..

ناشناس گفت...

سلام
قسمات همه دقيق و حساب شده بود. فقط به نظر من اگه اون تيكه رفتن به مستراح براي بيعت با رهبري رو به حضرت سجاد قسم ميخوردي بهتر بود. هر چي نباشه روايت داريم ايشان در واقعه كربلا بيمار و بنا به قول اكثر مورخين و راويان اسهال بوده اند
خوش باشي

ناشناس گفت...

مثل همیشه خواندنی
behroozbashi.blogspot.com

ناشناس گفت...

چشم شما به جمال شووهر ما روشن

ناشناس گفت...

من همه اين صفحه طولاني پستاتو خوندم!..بيكارم احتمالن!:)

ناشناس گفت...

to amir kabiri nisti
chon ba account amir kabir
filter shodi

ناشناس گفت...

سلام بر بیمغزترین میمون دنیا
اولا که خدا لعنتت کنه.چند ساعته سر کارم با خوندن نوشته هات.دوما لینکت کردم.شاید سر به راه بشی.
سوما بیمغزی که این همه مینویسی.اگه یه کم مغز داشتی که این کارها رو نمیکردی.

ناشناس گفت...

تو مغز نداري پس چي توي اون كله ته.مرتيكه تو آخرشي.كلمه به كلمه.......
نم دونم چي بگم.فقط بگم آخرشي.

ناشناس گفت...

حضرت بی مغز رضی الله عنه سلام علیکم
چندی پیش در وبلاگ حضرت اجل مطلبی را گویا در باب فیلم اخراجی ها والله کرم خواندم اینک هر چه می جویم ان را نمی یابم
نکته دیگر انکه آرشیوت برایم غیر قابل دسترس شده چرا که سیو نمی گردد لطفا کل مطالب سال گذشته را پی دی اف کن وبرای دانلود بگزار هم خواننده ها راحت ترن وهم احتمال سرقت وکپی از میان می رود راستی ای قرده ما عقل وای انتر بلاذهن اکنون به چه کار یمشغولی من احتمال میدهم تو یا ابراهیم نبوی خودمانی یا یک استاد دانشگاه
امید است با درخواستهای ما موافقت کنی دورادور ماتحت حضرتعالی را می بوسم البته اگر مو نداشته باشد

ناشناس گفت...

سلام، عزیز اگه حداقل جواب بعضی از کامنت ها رو میدادی خیلی خوب بود. اگه واقعاً اینقدر بازدید کننده ها به تخمتن خب چرا وبلاگ زدی؟ میتونستی برای خودت بنویسی یا فقط برای بعضی ها بگی. عزیزم دستکم حالی به کونِ گشادتون بدین یه حالی هم به بازدید کننده های سایت به ما بگین چرا مخرجی ها وبلاگ شما حذف شده؟؟؟ با کمال تشکر. (و ببخشید) ا

ناشناس گفت...

سلام، عزیز اگه حداقل جواب بعضی از کامنت ها رو میدادی خیلی خوب بود. اگه واقعاً اینقدر بازدید کننده ها به تخمتن خب چرا وبلاگ زدی؟ میتونستی برای خودت بنویسی یا فقط برای بعضی ها بگی. عزیزم دستکم حالی به کونِ گشادتون بدین یه حالی هم به بازدید کننده های سایت به ما بگین چرا مخرجی ها وبلاگ شما حذف شده؟؟؟ با کمال تشکر. (و ببخشید) ا

ناشناس گفت...

علیکم السلام یا عزیز
برای اینکه دچار تیر غیب نشم و این وبلاگم هم مثل چند تای قبل دچار قیلپر جیم الف الف نشه مجبورم بعضی از پستهام رو فقط یه مدت کوتاه روی آرشیو بذارم. در همین مدت کوتاه معمولا دوستان و خواننده هایی که مرتب سر می زنند وخیلی هم برام عزیز هستند می خونند و همین برای من کافیه.

میمون بی مغز گفت...

علیکم السلام یا عزیز
برای اینکه دچار تیر غیب نشم و این وبلاگم هم مثل چند تای قبل دچار قیلپر جیم الف الف نشه مجبورم بعضی از پستهام رو فقط یه مدت کوتاه روی آرشیو بذارم. در همین مدت کوتاه معمولا بازدید کننده های معدود وبلاگ من که خیلی هم برام عزیز هستند می خونند.این قضیه هم هیچ ربطی به کون و گشادی و بی اهمیتی خواننده ها و نظراشون نداره.

ناشناس گفت...

سلام : اولآ خیلی حال میکنم باهات .. دومآ کارت درسته ..
سومآ یه فکری دارم برای یه مطلب طنز که بنظرم اگه تو روش کار کنی بامزه و باحال از آب در بیاد : تصور کن ایران یه سفینه بفرسته فضا با نام معراج 3 .. که دوتای قبلی بعلت مشکلات و ناهماهنگی های معمول و مثلآ مرخصی رفتن مسئول اکسیژن کابین یا سروقت نرسیدن مسئول سوئیچ و غیرهبا 4 سرنشینش ( حاج منصور و حاج آقا مقدم و ... که سرنشینها لحظهء صعودم ازشون یاد میکنن) _ که خودت تو خلق موقعیتهاش استادی _ منفجر شدن و ناکام موندن .. حالا این معراج 3 میخواد بپره.. ببین چیزی به ذهنت میرسه؟

ناشناس گفت...

چه قدر خشن بود. خصوصا اون پایینهای وبلاگ. اینهمه بدبختی؟
تا اینجاش که گند بود. بقیش رو بچسب. زندگی رو میگم.

ناشناس گفت...

کیرم دهنت خیلی باهالی
حتمن بازم میام ...

ناشناس گفت...

ای ول ...خوشمان امد ....دمت گرم

ناشناس گفت...

حاجي بيا ببين به ما چي ميگن ، از دست اين مردم به ده نمکي پناه ميبرم

ناشناس گفت...

من یه شبه کل نوشته هاتونو خوندم.
اشکال داره مغزم حتما.
چرا دیگه نمی نویسین؟

ناشناس گفت...

من یه شبه کل نوشته هاتونو خوندم.
اشکال داره مغزم حتما.
چرا دیگه نمی نویسین؟

ناشناس گفت...

کجائی چرا نمی اپی

keyholder گفت...

برادر میمون
حتما برادری البته
چرا نمینویسی ؟