آدرس میمون بی مغز

brainless.monkey@gmail.com

سه‌شنبه، دی ۸

تمرین در فرم: فوتورامای خبری

به نام خدا و با سلام و درود به رئیس جمهور منتخب معظم جنبش سبز

به گزارش خبرگزاری چمنا، دیروز در سالروز پیروزی قهرمانانه جنبش سبز جمع کثیری از دانشجویان پیرو خط سبز به همراه فرزندان شهدای قیام میر حسینی سبز در بیت ریاست جمهوری حضور به هم رسانده با سردادن شعار یا حسین و اعلام انزجار از کودتاچیان ضد جنبش، با رهبر جنبش سبز تجدید بیعت نمودند. در این دیدار رئیس جمهور منتخب ضمن تصریح بر آرمانهای سبز اسلامی، بر خطر دشمنان خارجی و داخلی تاکید کرد.
همکارمان گزارشی تهیه کرده اند که سمع ونظر سبزتون می رسه:

- آقا شما برای چی اومدید اینجا؟
- ما امدیم اینجا که با حضور سبز خودمون مشت محکمی به دهان یاوه گویان ضد جنبش اسلامی بزنیم و به دشمنان نشون بدیم که ملت هوشیار همیشه در صحنه سبز ما .... (کات به ...)

ستاد حفظ و گرامیداشت یادواره فتح بیت جاسوسی جماران، مسیر راه پیمایی ظهر عاشورای میرحسینی را از میدان شهید آقا سلطان به سمت برج سبز آزادی اعلام نمود.

آخرین جلسه دادگاه گروهک منافق ملقب به ملی مذهبیون عصر دیروز برگزار شد و اعضای مرکزی خود فروخته این گروهک معدوم پس از اعترافات تکان دهنده به جاسوسی و خیانت به آرمانهای جنبش سبز به اشد مجازات سبز محکوم شدند.

دفترچه های سبز ثبت نام کنکوردانشگاههای سبز سراسری و آزاد جنبشی برای داوطبان آزاد، سهمیه خانواده شهدای جنبش، و سهمیه جانبازان هشت سال دفاع مقدس جنگ تحملی با افغانستان اشغالگر، از فردا در سراسر باجه های توزیع جراید قابل ابتیاع است.

کلنگ هزارودویست پنجاه طرح عمرانی از جمله پروژه سبز آب و برق رسانی جنبشی به روستای چمنجنبان از توابع استان جنبشاهان زده شد.

۸ نظر:

ناشناس گفت...

این چرت و پرتها چیه که نوشتی !!!!
اینقدر با شعور مردم سبز بازی نکنید با نوشتن این اراجیف .
"رهبر جنبش سبز" یعنی چی باز هم اسطوره تراشی , مردم ایران همیشه باید یه بت بسازن و پرستش کنن , خجالت داره یه خورده تاریخ بخون بعد پست بزار .

ما هیچ کس رو نمی خواهیم فقط آزادی و دموکراسی .

میمون بی مغز گفت...

ببخشید آقای جنبش سبز من نمی دونستم شمایین و راستش کسی نگفته بود که فقط چی می خوایین. الان بدو بدو این پست رو پاک می کنم می رم تاریخ بخونم که با شعور تون بازی نشه.

ناشناس گفت...

میمون جان البته همه ما امیدواریم که جنبش به سرنوشتی که اینجا به طنز ترسیم کرده ای دچار نشود.
اما در شرایطی که هموطنان ما خونشان بر زمین ریخته شده اینکه بنشینیم و در مورد نفهمی های تاریخی ملت ایران طنز پردازی کنیم معنایی جز خیانت به خون کشته شدگان ندارد. آنها و بقیه قربانیان رژیم تحت هر شرایطی باید پاس داشته شوند.
مدتهاست که مثل سابق نمی نویسی. اما این بار ناامید کننده بودی و نوشته ات بوی «آقا این ملت درست بشو نیست همین ج.ا خوبه» را می داد.

Franny گفت...

1. شاد شدم که باز نوشتی
2. این نگرانی ات از آینده ی این جنبش و هرچی که م یخوای اسمشو بذاری کاملا منطقیه... اونایی هم که سی سال پیش انقلاب کردن که وضع الانو نمی خوان... راس می گی ... باید خیلی مواظب بود... اما خب یه کم الان وضع بهتره... کسی کشته مرده موسوی نیست زیاد.. عاشورا حتی کسی به احمدی نژاد و رای ما رو دزدیدن و اینا کاری نداشت... فعلا هدف کله گنده هه اس... اما راس می گی... اکثرا زیادی درگیر احساساتیم...

میمون بی مغز گفت...

نا شناس عزیز، فرنی عزیز:
این سبک نوشتن برای خودم هم دوست داشتنی نیست. خودم هم می دونم که طنزی هم درش نیست.
بعد از این همه خونریزی و خشونت، همه خشمگین و مهاجم هستند. کسایی که شهید دادند انتظار دارند. مسلماً حکومت موقت بعد از پیروزی خردگرا و دموکرات نخواهد بود، این حکومت خشمگین و انتقامجوست. همه از این حکومت انتظار خونخواهی دارند.
همین انتظار باعث می شه که به خودشون حق بدهند که تمام نظرات مخالف رو با بالکل باطل بدونند. مثل همین دوست عزیز که اعتقاد داره که من به خون شهدا خیانت کردم فقط بخاطر متنی که نه حاوی توهینه نه استهزا. متاسفم دوست عزیز ولی تقریباً همه جوابهایی که به این متن به من رسیده به طرز تلخی من رو بیشتر متقاعد می کنه که مردم جای دیگه ای به غیر از مسیر انقلاب 57 نخواهند رفت.
ولی من به شدت اعتقاد دارم که مردم ما لایق حکومت بهتری هستند. اعتقاد دارم که در صورتی به حکومت بهتر دست خواهند یافت که انتقاد پذیر باشند و از رهبران خودشون بخوان که به سوی جامعه مدنی پیش برن. هر نوع برخوردی که فرصت اظهار نظر و """آزادی بیان""" رو از مردم از یک وبلاگ نویس آماتور مثل من تامنتقدین حرفه ای مثل بهنود بگیره باعث می شه دوباره در چاه دگماتیسم حکومت تک عقیده ای گیر کنیم.

Franny گفت...

احیانا اگه احساس کردی که لحن من آیرانیک بود اومدم بگم که نبود. منظورم همون بود که نوشتم. داشتم تائیدت می کردم. همین.

میمون بی مغز گفت...

ما مخلصیم جناب فرنی.
تازگی اینقدر از همه جناح ها از سلطنت طلب گرفته تا اسلامی و سبز و تجزیه طلب و تحریمی فحش و بد بیراه خوردم که درست تشخیص نمی دم کی داره تایید می کنه کی تکذیب.

ناشناس گفت...

تو هنوز کس شر مینویسی واسه خودت؟ کس خل تر از تو اونایین که میان میخونن این اراجیفتو کس خل؛